Advertise Here

harith ami & muhriz


Hubby brought back some stuff rom his business trip to Germany hari tue.Dpt la pesan butterbrezel kegemaranku.Dulu kalau nak travel especially nye,sambil tunggu bahn(train) di Hauptbahnhof(Railway Station),mesti beli brezel dgn coffee utk breakfast!tapi kalau ade jual nasi lemak confirm la saya beli nasi lemak sambal kerang hehe.

Ini hadiah utama.One Touch Culinare Can Opener.Saya ade pengakuan.saya sungguh malas membuka tin.Walau sudah 2 can opener dibeli dlm masa 6 bulan ini,saya masih lagi menyuruh hubby melakukan kerja ini dan sanggup menunggu beliau pulang dari kerja utk melakukannye.lantaran tidak tahan kemalasan si isteri,beliau dgn rela hati membeli bende ini dan saya dgn senang hati membuka tin tanpa byk soal,sekali tekan dah siap,i like!siap bertanya jiran kalau2 ada tin utk dibuka?katenye bende alah ini was selected as one of the coolest product in 2010 by Business Week.mesti yg select tue malas nak buka tin macam saya


Hadiah ke 2.WMF grill pan,terima kasih suami.suami membeli dgn rela hati jugak kerana beliau tidak tahan dgn isterinya yg selalu memberi alasan malas menggrill ayam.Ya beliau bukan penasi tapi pengayam.setelah pulang ke malaysia semenjak setahun lepas,beliau tidak lagi merasa grilled chicken isterinya.Isterinya memberi alasan De Longhi electric grill itu sgt besar utk memasak 2 ketul ayam,membasuh nye juga leceh.jadi dgn wujudnya grillpan ini,isteri tiada alasan lagi kecuali tido lagi sedap dari grill ayam.TEFAL Frying pan tue hadiah saguhati kalah acara siapa boleh pakaikan diapers anak dgn tangan kiri tutup mata kanan.
Ni la butterbrezel yg mama minta.lenyek pon sodap lagi.klau ckp tak sedap kang ade org marah penat hangkut dgn hati hati dari Frankfurt Flughafen
Utk anakanda tersayang.Duit raya dlm Euro tidak perlu dinyatakan jumlah,winter jacket utk winter trip yg tak jadi,buku utk kamu dan mama belajar.mama name je amik german sampai level 5 tapi ckp german macam siam hehe.

Cheese dan makanan2 lain


Pesto for muhriz.fussili mit pesto nie finger food die.saya ingat die tekak melayu habis sebab pantang nampak nasi.tapi sebenarnye tidak,pasta antara makanan die nampak sekali tak layan,nampak 2 kali mkn sepinggan.nampak itu One Touch saya?hehe

So hubby next trip nie bawak balik selori hadiah lagi yer,sayang kamu hehe


0 comments:

Post a Comment